Els dilluns, apunts d’educació: III / Los lunes, apuntes de educación: III

L’aprenentatge reflexiu

Sota el nostre punt de vista, en l’aprenentatge ha de predominar el pensament, i no només la memòria, és a dir, els alumnes han de reflexionar sobre el que aprenen. Dit en paraules de David Perkins, “L’aprenentatge és una conseqüència del pensament”. Podrem retenir, comprendre i usar de forma activa el coneixement mitjançant aquelles experiències d’aprenentatge en la qual la reflexió sobre el que s’està aprenent i amb el que s’està aprenent siguin la base fonamental.

/

El aprendizaje reflexivo

Bajo nuestro punto de vista, en el aprendizaje debe predominar el pensamiento, y no sólo la memoria, es decir, los alumnos deben reflexionar sobre lo que aprenden. Dicho en palabras de David Perkins, “El aprendizaje es una consecuencia del pensamiento”. Podremos retener, comprender y usar de forma activa el conocimiento mediante aquellas experiencias de aprendizaje en la que la reflexión sobre lo que se está aprendiendo y con lo que se está aprendiendo sean la base fundamental.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada