Primer enregistrament de Ràdio ESMUT / Primera grabación de Radio ESMUT

Hola a totes i a tots, el passat 16 novembre 2012 ràdio ESMUT ha fet realitat el seu primer enregistrament. Teniu disponible el primer programa en el següent enllaç: http://radio.esmut.cat/ o bé accedint a la pàgina web www.esmut.cat, Ràdio Esmut, carpeta «Parlem de música o què?«

Vull agraïr a tots/es els/les que han fet possible que la ràdio s’hagi convertit en realitat. Per això nomeno als / les alumnes del centre: Alan, Alba, Alejandro, Carla, Laura i Guillem per la seva participació, espontaneïtat i sinceritat en totes les seves intervencions. També vull nomenar el tècnic de so Raül Navarro per tenir cura que tot estigués en marxa en el moment apropiat, i com no a l’informàtic de la casa Alberto Salazar, per ser el creador i el responsable que surti a la llum aquest projecte tan il · lusionant.

 Gràcies.

/

Hola a todas y a todos, el pasado 16 de noviembre de 2012 radio ESMUT ha hecho realidad su primera grabación. Tenéis disponible el primer programa en el siguiente enlace: http://radio.esmut.cat/ o bien accediendo a la página web www.esmut.cat , Radio Esmut, carpeta «Parlem de música o què?«

Quiero agradecer a todos/as los/as que han hecho posible que la radio se haya convertido en realidad. Por ello nombro a los/as alumnos/as del centro: Alan, Alba, Alejandro, Carla, Laura y Guillem por su participación, espontaneidad y sinceridad en todas sus intervenciones. También quiero nombrar al técnico de sonido Raül Navarro por cuidar que todo estuviese en marcha en el momento apropiado, y como no al informático de la casa Alberto Salazar, por ser el creador y el responsable de que salga a la luz este proyecto tan ilusionante.

Gracias.